duktigt

Jaaa jag vet, har inte bloggat på år och dagar. Har heller inte läst bloggar på år och dagar. Så nu har jag tagit igen det lite grann.
Har haft fullt med jobb, personalfest, 50årsfest och gud vet allt!
På torsdag åker jag hem till Sundsvall för att lilla bror konfirmerar sig. Han börjar bli stor, lillponken..

Nu har jag varit duktig och skickat in viktiga grejer till AF, har fortfarande en del kvar, men det måste jag åka in för att göra. Det tar jag imorgon då jag jobbar igen.
Denna dag ska ägnas till att tvätta kläder så jag har nåt att ta på mig hemma i sundsvall, och sola! Finfint väder här.

Mannen är hemma och sjuk idag, han ligger utslagen på sängen så jag funderar på om jag ska gå ner och göra lite frukost och ta med upp? Vara lite snäll sådär.

Well jag behöver frukost iaf.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0