woop woop

Hej.

Jag blev påmind av Madde via sms att jag faktiskt har en blogg :O Dock har jag väl inte så jättemycket att uppdatera om, livet går på som vanligt. I fredags jobbade jag på Dressmann under dagen, sen på kvällen/natten jobbade jag på karaoken. Galet trött var jag. + att jag mådde jättekonstigt, ville spy på väg hem från Dressmann så fick lägga mig och vila innan jag skulle iväg till karaoken. Det var hemskt, men jag kunde inte stanna hemma heller... Illamåendet har jag haft periodvis nu i helgen, och nu har jag bara ont i huvudet i stället. Nej, jag är inte gravid, såvida jag är inte är nåt biologiskt mirakel. Igår åkte vi och firade fredriks kusin som fyllde 17, trevligt. Det bjöds på kakor och grejer :) På kvällen blev vi ensamma hemma, då föräldrarna åkte på fest. Vi vart inte ensamma så länge för tobbe kom och hälsade på oss, även han fyllechaffis, så han stannade här i några timmar. Vi var alla ganska döda så vi satt bara och slötittade på tv. Ganska skönt ändå. Idag har jag suttit och knåpat ihop ett personligt brev och ansökningar till två skolor, ska skicka det imorgon och sen får vi se vad som händer...
Jobbar imorgon med, 7-18, så det blir mkt pengar. Mycket slit med eftersom vi håller på att inventera och det är inte det roligaste. Jag får nog kliva upp typ... fem imorgon.. Borde nog gå och lägga mig NU, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0