two out of three aint bad

Åh igår fick jag ett sånt najs tips av Madde, att helt enkelt gå in på Spotify och registera sig. Det gjorde jag men när jag skulle installera det, vad hände då? Jo eftersom min dator har ett mongo-operativsystem så kunde Spotify inte stoppas in i min dator! FRUSTRERAD. Så från att ha varit den enda 20-åringen i Sverige som inte har Spotify har jag blivit den enda 20-åringen som inte kan ha SPotify på sin dator. Gissa om jag blev sur.

Trots det missödet har jag haft en helt okej vecka. Det har blivit filmkvällar varje kväll med pojkvän, sjukt starka USA-importerade Habanero-chips och goda cookies, som blev runda! Jag har aldrig lyckats göra riktiga cookies, förrän nu, wihoo!
Vi har haft grekisk mytologi-tema två kvällar i rad gällandes filmer haha, Percy Jackson and the lightning thief och Clash of the Titans. Båda handlade typ om samma sak men skillnaden var att den ena var seriösare än den andra haha. Men båda var absolut sevärda. :) Vi har också sett Twilight och New moon, jag kan ha varit lite mer entusiastisk än pojkvännen, som somnade haha. Ikväll ska jag nog ta och baka lite mer kakor och se Eclipse, eftersom fredrik jobbar över. Eller så får han fixa så vi kan se Dear john när han kommer hem, hihi!

Förresten har ni nåt tips på vad man kan laga för mat idag??

Kommentarer
Postat av: Johanna

spotify har dåligt utbut av låtar ändå tycker jag, de har verkligen inte allt jag vill lyssna på. Kanske inte allt du vill lyssna på heller, inget att vara ledsen över med andra ord:)

2011-03-04 @ 06:45:49
URL: http://corujinhagirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0