inventering

Nu är vi på tredje dagen av denna vecka och jag har jobbat som ett svin måndag och tisdag. Inventeringen har börjat inom Dressmann, så jag var bokad av Mölndal att jobba förra fredagen och nu på måndag. 7-18. (!!!) Då har jag inte räknat med restiden som tar nästan mer än en timme från det att jag har lämnat huset tills dess att jag är framme. Byte från bil till buss till spårvagn klockan sex på morgonen är för mycket att handskas med. men det gick bra ändå. Dagen innan ringde det på min telefon när jag stod i duschen så mannen svarade. När jag var klar sa han att en Fredrik hade ringt mig och jag tänkte: Vem??? Tydligen var det en butikschef från nån butik, han hade inte lyssnat så noga, som undrade om jag kunde jobba måndag, vilket jag inte kunde. Jag ringde upp honom måndag kväll och tog reda på vem han var. Det var butikschefen i Angered som behövde inventeringshjälp, men som nu såklart var efter med inventeringen för att jag inte kunde hjälpa till. Han undrade om jag kunde komma in och hjälpa till dagen efter (tisdag) och jag sa: visst! Planen var att jobba 9-16, men halv fyra hade vi fortfarande inte börjat på stora lagret, så jag fick stanna kvar till 19 i stället. Efter det fick jag skjuts av Elin som jag jobbade med inne på lagret. Jättesnällt! Så det var Dressmannbutik nummer sex. :)
Jag har inte fått mer tider nu i veckan, utom karaoken på fredag och lördag. Lika bra det, har knappt sovit något sen i fredags :O Vill inte sova nu på dagen heller för det är jättefint väder ute, tänker ta en liten promenad. Synd att jag inte kan ta med mig spotify bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0