nya skor

Idag fikade jag med Mabel, i tre timmar ca. Mycket mysigt, på ett café med ett franskt namn och jäbarns goda kyckling och bacon-baguetter och frestande bakelser med massa choklad och nougat.
När vi lämnade caféet gick vi runt på nordstan och jag köpte äntligen ett par svarta pumps, med en dragkedja över tån. Alldeles wonderful är de, jag ska ta kort på dem. Efter det gick vi in på Scorett fram och tillbaka och där mötte jag Gloria som ville se mina nya skor. Då upptäckte jag att limmet under skon hade typ, kletat ut sig, så jag gick tillbaka till den andra affären och visade hon i kassan och undrade om hon inte hade ett par andra 35or jag kunde få byta till. Tyvärr hade hon inte det, men hon sa att jag kunde få ett par sneakers i stället. Då började Mabel buffa mig i ryggen och viska vad najs, gratis sneakers. Jag hade inte riktigt greppat vad det slöa biträdet förklarade för mig, hon var väldigt seg och kunde inte riktigt öppna munnen när hon pratade så jag trodde att hon menade att jag kunde lämna tillbaka pumpsen och ta ett par sneakers. Men nej, det menade hon inte utan jag fick behålla mina pumps och ta ett par sneakers för att kompensera att hon inte hade andra 35or. Skitnajs tyckte jag! Så idag fick jag två par skor för 199:-

Det lönar sig att klaga :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, vissa har tur dom :P du får inviga dom i sundsvall ^^ jag har funderat om vi kanske ska ut efter bowlingen, vad tror du? :)

2011-02-11 @ 07:06:20
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 20:59:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0