jobb

Idag fick jag jobba lite och det var skönt. Känner att jag kommer få en hyfsad lön i slutet på denna månaden, vilket är välbehövligt! Telefonräkningen har ruinerat mig och jag ska fixa biljetter till Sundsvall i mars. PLUS betala vissa konsertbiljetter också kom jag på nu!
Fick jobba i Högsbo, ett annat Dressmann, som jag bara har jobbat på en gång tidigare. Väldans trevligt att prova jobba i olika butiker och träffa mer människor. Dressmanns nya kollektion är alldeles underbar, vi samarbetar numera med självaste Rolling Stones och har släppt sjukt snygga t-shirts, kallingar och tjocktröjor. Jag har köpt en tshirt och lagt undan en annan och funderar även på att lägga undan en tjocktröja. Eller två. Ruinerad är jag som sagt.

Imorgon ska jag träffa Mabel på stan och titta på när hon klipper sig. Och förhoppningsvis köpa ett par vacka pumps som jag har tänkt på sen jag såg dem första gången. 199:-, svarta med en dragkedja över tårna. Så coola. Oh. Shoegasm for sure. Mabel kommer inte vara den som stoppar mig. Boyfrienden kommer få spader när jag kommer hem med ytterligare ett par skor hehe.. Får nog laga nåt extra gott till middag till honom så han blir på bra humör.

I helgen kanske jag är ledig, så då har jag planerat att göra ingenting. For a change. Haha.

och alla hjärtans dag?? Inget vad jag vet, suck. Jag tänker inte vara den som står för den fucking romantiken hela tiden! Jag vill ha blommor, finmiddag och en ormring från Kenzas guldfynd-kollektion. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0