Viva bahia, Alcudia













Jag och min älskade andra hälft åker till Mallorca på fredag! Vi bokade igår efter att ha suttit och kollat ett tag, tyckte att det skulle vara skönt att åka någonstans en vecka innan han börjar jobba och jag börjar söka jobb på riktigt! Så detta är vårt val, Mallorca, Alcudia, på detta hotell! Gaah, det ser jättefint ut så nu hoppas jag bara att det är fint väder när vi är där så man kan ta vara på tiden och gå runt i stan, se allt man ska se och såklart ligga på stranden och bli brun! Till Fredriks stora belåtenhet fanns det ett gym och två pooler på hotellet. Jag gillar däremot sängarna som är vid poolen, det ser himla härligt ut måste jag säga. Där kan jag ligga medan han plaskar i poolen haha!
Åh vad jag längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

åh, avundsjuk!

2010-09-13 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0