update

Man vet att man uppdaterar för sällan om man inte kan komma ihåg vad man skrev i det sista inlägget. Nog för att jag har väldigt krångliga inlägg och jag skriver om både det ena och det andra i ett och samma inlägg, men jaja.
Idag tycker jag att jag har varit duktig i alla fall. Jag blev skjutsad till mitt ÄLSKADE arbetsförmedlingen (host) för att fylla i min närvarorapport, sen hem, koka lite ris och steka lite vårrullar och åh, det var efterlängtat. Det kändes som hemma, och det kändes väldigt bra ♥ Inte för att jag vantrivs här, absolut inte, men jag vill ju inte tappa mitt hem och maten jag äter hemma för det. Mamma har delat med sig av enkla recept och vi har köpt en liten säck med ris som vi brukar ha hemma (lite kladdigare än typ uncle bens och så) så i helgen blir det lite experimenterande. :) Biff med lök står på matsedeln för en dag i alla fall.
Jag blev kallad till en arbetsintervju ganska nyss också! Det kändes helt fantastiskt med tanke på att jag sökte jobben igår, via Platsbanken (arbetsförmedlingen). Så på söndag ska jag på arbetsintervju, håll tummarna för mig!

Nu ska jag försöka göra något åt mina naglar som börjar tappa lacket. Jag blir så less att jag inte har några nagellack eftersom jag och mamma delade när jag fortfarande bodde hemma. Så det enda jag har är lila, svart, aprikosfärgat, och ett fransk manikyr-set. Hm. Kommer man inte långt med. Det är i så fall det svarta och aprikosfärgade, jaja vi får se! Blir det något värt att visa, knäpper jag kort. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Det blev ballerina istället :) jag sparar heelsen till rocksittningen! ;D

2010-09-11 @ 14:39:03
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0