packad

Nu är jag nästan helt packad, ungefär. Allt som jag ska ha med mig ligger i alla fall i resväskan, men det ska ju fixas, organiseras och så vidare. Vi åker imorgon till Stockholm, ingen aning om när eller hur, men det löser sig nog. Flyget går ju från Arlanda 07.15 på fredag så vi kommer ju i alla fall ha ett dygn på oss att ta oss till Stockholm, haha!

Sitter och kämpar hårt med mp3n, tänkte rensa lite bland musiken, men den är fast besluten att hålla sitt innehåll strikt för sig själv. Hur många kombinationer jag än knåpar ihop när jag kopplar in den till datorn vägrar den ge med sig. Det roliga (läs: högst frustrerande) är att det går väldans smidigt och smärtfritt att koppla in den till fredriks dator. OF COURSE. Dåligt less jag är nu alltså.

Jag får väl nöja mig med en glappande jävla mp3 och böcker på tåget/ i bilen/ på planet DÅ! Och så klart en alldeles underbar pojkvän, MEN MP3N FUNKAR FORTFARANDE INTE NORMALT. Det drar ner mitt humör en yttepytteliten smula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0