lucky day

Det här är ju sjukt coolt!
Igår var jag ut och lämnade mina reterande cvn på några olika butiker, bl.a. Dressmann där de inte behövde folk akut, men att det kan komma någon gång då de kan behöva lite extra.
Idag vaknade jag (efter många om och men) av att telefonen ringde och vem var det som ringde? Exakt. Butikschefen på Dressmann som undrade om jag kunde jobba! Gissa om jag var nöjd! Fick jobba en 10-18 så nu är jag en mycket nöjd flicka! Hoppas bara på mer sen.
Som om inte det var nog så vann jag 50 kr på en trisslott som jag fick av Carina när jag kom hem! Maha, me happy. :)

Nu går jag och lägger mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kan du smitta av dig lite tur på mig, jag har universums i särklass värsta dag! :(

2010-10-01 @ 15:10:47
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0