jag börjar bli gammal

Igår följde jag med älsklingen ut på krogen, och fick träffa hans kompisar från lumpen. En kväll som jag trodde skulle bli rätt okey, jag hade ju aldrig träffat dem innan och jag kände mig inte på något festhumör. Det ändrades snabbt då killarna var riktigt trevliga och roliga att vara med! Som vanligt var jag ensam tjej, men hey, sju manliga livvakter är väl inte helt fel? Vi förfestade, eller något, på någon liten bar, satt på uteserveringen när det regnade (?) och myste på och de pratade om roliga händelser från lumpen och annat sånt. Riktigt trevligt att sitta och lyssna på. När alla hade börjat piggna till gick vi vidare till ett annat ställe och satt där och pratade och skrattade. Jag ville dansa men det fick jag inte. Eller jo, fick fick jag väl, men ingen ville dansa med mig. Så ingen dans för mig och då kan jag säga att jag saknade mina tjejer från Sundsvall!

Och ja, anledningen till min rubrik - jag klarade knappt av denna utekväll. Vi kom hem, jag mådde bajs och hamburgaren jag åt på väg hem kom upp ganska omgående. Två gånger. Men! Jag har en teori om detta; när vi var ute hemma i Sundsvall gick vi alltid och dansade, så vi slutade dricka runt 11 på kvällen och dansade oftast fram till 3, så jag kände mig nästan aldrig full när jag kom hem. Här var det inget dansande och bara drickande från det att vi kom in till stan tills vi åkte hem. Alltså behöver jag dansa för att må bra!

Idag var jag på arbetsintervju! Gick nog ganska bra, trots sen utekväll kvällen innan. Det syntes inte på mig, höhö. Det var boomerang solutions som intervjuade mig, ett säkerhetsföretag som behövde telefonförsäljare och enligt dem var ett stoort, STORT plus att jag var från Norrland haha! Citat: Din allra bästa egenskap är att du är från Norrland! Fy fan vad bra! Alla älskar norrlänningar!!
Klart de gör, eller hur??


Här har vi en bild på min stackars Scarface från igår. Ni vet, det var 20 man mot honom. Han lyckades ta alla, men en kille fick in ett snitt på honom!
Det är den officiella anledningen.
Den äkta anledningen? Han skulle kissa i några buskar och hoppade över ett staket och en gren snärtade till hans ansikte. Inte lika coolt.
Det är synd om honom haha! han har så ont, så han får pizza till middag. jag med. som moraliskt stöd.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha men naw, tuffingen :P och btw, jag saknar dig med! <3 jag får i alla fall dansa här uppe, men inga är som oss när det gäller dans, görl! ;)

2010-09-13 @ 11:59:23
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0