ey see dee see

Jag är kissnödig som ett monster, men ett litet inlägg tänkte jag beta av innan i hit the toilet.
De senaste dagarna har det inte hänt mycket. Alls. Igår åkte vi in till stan för att ja, vara ute! Det var fint väder och vi skulle inte vara borta länge, så jag tog på mig mina höga höst/vinterstövlar för de passade med kläderna. Dumt val. Jag tänkte aldrig på att när vi tar oss in till stan ställer vi bilen vid ett köpcentrum (typ) och går över Göta älv-bron som är lång och jobbig. Det tar väl kansk 20 minuter att ta sig över till själva stan och jag hade som sagt på mig högklackat. Det enda bra var ju att jag fick träning haha!

Sen i måndags har jag varit besatt av ostbollar, för att johanna nämnde att hon hade köpt en påse. Jag tjatade hål i huvudet på karln här och jag fick min vilja fram igårkväll! Han åkte och spelade innebandy och jag och carina åkte och skulle köpa plastrosor (det slutade med att hon köpte en kofta och ett linne och jag köpte en AC/DC-shirt. Och rosorna med såklart.). Jag körde! Det var läskigt, men kul, och jag saknar min bil!! I alla fall när vi kom hem igen låg det en vacker ostbolls-påse i hallen och jag blev så glaaad. Glädjen försvann lite då mannen kallade mig tjockis för varje ostboll jag åt.

idag blir det en liten promenad tror jag, det är faktiskt fint väder ute igen! Efter det vill jag gärna åka och köpa lite vårrullspapper och annat och testa på att göra vårrullar, själv. Jag tycker att jag borde ha lärt mig det nu, plus att det är lätt att göra i ordning om man är lite hungrig, det känns mer mättande än att leva på mackor under dagarna.
First things first, jag ska kissa och sen ska jag försöka få liv i min bättre hälft som ligger bredvid mig i sängen med ett fast tag om mitt ben (?) och sover.

Kommentarer
Postat av: Madde

jaaa, ser jag inte smart ut då så säg? xD jag saknar dig, älskade cp-mupp!!! <333

2010-09-08 @ 16:29:04
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

I know I do! ;) åååh, vi måste se nånting...kommer du hem över jul? <3

2010-09-09 @ 16:48:53
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0