det regnar bara så här i göteborg

Åh vad det regnar ute! Usch, fy och blä. Det är bara här i Göteborg som jag har sett sånt här regn, har aldrig någonsin sett det hemma i Sundsvall. Göteborg är en konstig stad, med konstigt regn! Nu känns det om möjligt ännu bättre att vi ska åka utomlands om bara några dagar! Jag har redan packat haha, men jag har garanterat med mig för mycket, trots att jag inte ens har fyllt upp halva väskan. Vi skulle kunna dela väska, men om den då blir knökfull så kan vi inte köpa något där, om vi hittar något, och det skulle ju vara rent katastrofalt! Jag hörde nämligen att kläder och skor var billigare där än här hemma, i alla fall tjejkläder. Låter lovande tycker jag.

Idag står Forex och käftis på listan. Det är alltså på med mössan och ut i regnet! Mitt hår kommer inte palla regnet, så lika bra att strunta i allt vad hårstyling heter och dra på sig en mössa.

Kommentarer
Postat av: Madde

Mössa löser allt :) miss you! <3

2010-09-14 @ 12:00:10
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha! "blir knökfull så kan " du börjar visst bli lite göteborsk hehe! Eller hur man nu säger.. :P

Göteborg är inte så farligt, fast.. Jag är inte här så mycket, är mest hemma i min lilla håla haha!

2010-09-14 @ 13:44:31
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0