what?

vad betyder den lilla almanackan bredvid rubrik-rutan? har den varit där länge? Eller är det bara jag som inte har sett den förrän nu?

Nu tänker jag dekorera mina muffins lite. Tänkte göra hockey-cupcakes igår eftersom timrå spelade mot frölunda. Så grön/röda muffins för frölunda och röd/vita till timrå, men muffinsarna vart inte riktigt som jag ville. Helt sjuka vart dom, jag har aldrig misslyckats så grovt med muffins i hela mitt liv! Pretty förnedrande. Därför gjorde jag ett nytt försök med ett annat recept (receptet till de gamla muffinsarna har jag slängt åt helvete) idag och dessa ser faktiskt ut som muffins, så de blir dekorerade ikväll som vi ska äta till Dobidoo. :)

Men first thing's first! Jag måste irritera min käre pojkvän som sitter och spelar World of Warcraft, tror jag. Jag tänkte att jag kunde skaka om stolen han sitter i, kittla honom på kinden med mina ögonfransar, strippa. Men om min irritationsstrategi ska funka får jag nog ta och sätta mig på tangentbordet. Alternativt slå av skärmen, HAHAHA vad skoj det hade varit. :) Nej vad elakt.

Kommentarer
Postat av: Madde

det är nån ny grej så man kan tidsinställa inlägg :) läste det på nåns blogg, haha :P



saknar dig asmycket min mupp!!! :'( <3

2010-10-23 @ 19:51:19
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0