voff voff säger vovven

Nu är jag inne på min andra dag av att göra absolut ingenting... Frustrerande! Har bara legat i sängen och läst Twilight som jag fick äntligen fick hem i förrgår. Men jag känner verkligen inte för att göra nåt! Jag skulle behöva städa rummet, skäms ju om nån skulle komma hit men ärligt talat, det är inte jag som förväxlar golvet med garderoben! Jag plockar upp mina egna saker, då får han med göra det ;)
Behöver tvätta kläder också, men det betyder att jag måste vika tvätten som hänger på tork (har gjort i tre dagar nu) hehe..

Och igår kom min saftiga räkning från Telia. 1333 :- låg den på. Jag avled. Sen började jag läsa igenom den och insåg att nåt inte stämde. på nåt vis har de sagt upp mina gratis sms, nåt de inte får göra utan att säga till mig eller hur? Så jag ringde såklart, förbannad som ett bi, in till Telia och ville få upprättelse! Det fick jag och Teliamannen kunde inte förstå varför det hade hänt. Ja, hm, varför klarar de inte av att göra sitt jobb ordentligt? Det sa jag såklart inte och allt löste sig. De drog av 400 :-, fortfarande en stor jävla räkning men det hade jag räknat med. I början av min flytt ringde jag hem från mobilen ganska mycket, vilket inte var det smartaste.

Nej nu får jag ta röven ur arslet och ta itu med lite sysslor innan resten av familjen kommer hem och ska ha mat!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha, samma sak hände mig, men då ringde mamma och räkningen blev typ mindre än hälften haha (A)



sv: yes my dear, det är snö här nu :P inte mycket, men ändå...

2010-10-15 @ 14:55:46
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0