väntan

Vad frustrerande, det känns som att allt står på Pause i mitt liv nu, att jag bara går och väntar på allt. Det jag gör är att gå ut och gå och att städa liksom. I och för sig, så har jag bara gjort det i tre dagar hittills, men det är tillräckligt! Nu väntar jag på att de ska ringa från Dressmann, jag väntar på mina framkallade bilder, jag väntar på mitt paket från Bokus och jag väntar på att min göteborgare ska komma hem från jobbet. Okey då, det är inte allt, men det är det mesta. Gaah, vill ju inte springa runt på stan heller, då blir jag ju av med pengar... Sen har jag ingen att springa runt på stan med. :(
Oh well, nu ska jag sluta vältra mig i självömkan!


Jag saknar Mallorca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0