tisdag, 12 oktober

Ny dag, återigen helt ensam i huset förutom en hund som skäller på snickarna hos grannen. Han gillar inte att de hamrar, hehe. Det finns inte mycket logik i den hunden!
idag tänkte jag gå ut på en promenad alldeles snart, komma ut i det friska vädret ähum. Igår var det en minusgrad när jag vaknade klockan åtta. EN MINUSGRAD. Helt insane.
Ska även fixa naglarna och måla på ett av mina nya lack, ville jag göra redan igår men det var för mörkt :(

Imorgon ska jag på arbetsintervju på Dressmann! En tillsvidare anställning, 3 månader och 20 h/veckan är garanterade, sen beror det helt på en själv hur mycket mer man vill jobba. jag jobbar gärna så mycket som möjligt! Den är tills i slutet på januari, så jag får försöka lösa det med ledighet runt jul och nyår med.. Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0