helgen

uhh, det regnar och blåser storm ute. Jag hade behövt gå ut och komma till stan, men... Nej. Inte idag.
Helgen har varit trevlig, en sån helg jag skulle vilja ha mest varje helg! Lördag lurade vi som sagt med oss C ut på lite shopping/fönstershopping, sen stressade vi iväg till en bio, the last airbender. Svårt att stressa nån som inte har en aning om vad vi ska göra och varför det är brådskande! Filmen, var riktigt bra! Slutet var då lite konstigt tycker jag, men annars så!


jag vet inte vad anna anka har med the last airbender att göra, så ni får helt enkelt ignorera henne.

Ungen var grym ;) Det bästa? Vi såg den i 3D! Åh vad det var coolt, kalla mig barnslig men gud vad häftigt det var!
Det kommer dock inte bli lika häftigt när fredrik planerar att dra med mig på Resident Evil i 3D..
Jag kommer kissa ner mig. Alternativt trampa sönder 3Dbrillsen och gömma mig under min stol.

Efter bion gick vi på restaurang, en mysig avslutning på dagen. :)

Söndag bjöds vi på fika hemma hos fredriks farmor, mycket gott! Sen hem och äta middag lite fort och sen följa med fredrik och se när han spelade handboll. På morgonen hade han varit och spelat innebandy, som hans lag vann! Och nu var det alltså handboll och det syntes att han trivdes med att vara ute på planen. Det tror jag inte att hans motståndare gjorde dock, hihi, vilket monster till karl jag har! Skrämmer alla :D Den matchen vann han och hans lag med, och han var nöjd att han fick in några mål och var delaktig till många. :) efter den vunna matchen åkte vi hem, tittade på Indiana Jones och jag förberedde hans lunch tills idag.

Och idag då? Inget. Som sagt så blåser det storm ute och det regnar så jag ska väl typ... Tvätta kläder eller nåt. Och ja, såklart, vänta på att Dressmann ska ringa och ge mig besked. Tror jag måste boka biljett hem snart också om jag inte vill att det ska bli sketdyrt.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Haha, klippt mig redan ;D Rätt kort... USCH! Vill ha långt igen, blir till att spara :P

2010-10-18 @ 16:00:29
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0