göteborgsk hemmafru

Ja vadå, det finns ju alla möjliga hemmafruar nu, så då kan väl jag också ta och starta en egen serie? haha!
Men faktiskt, det här med jobb verkar ju fan inte gå alls, sitter och väntar på ett samtal från Dressmann nu. Det känns som att jag har slitit häcken av mig för att få ett jobb, medan till exempel min karl får en månads jobb på en gång, och nu kanske förlängt tills årsskiftet. Min mamma har fått jobb, alla möjliga människor får jobb, men inte jag. HALLÅ, vart är rättvisan?!
Jag får ta och bli hemmafru och min karl får dra in pengar till hushållet. Det verkar vara det som jag är bra på. Igår bytte jag sängkläder, lagade mat och bakade bullar liksom. Och jag trivdes med det.


Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0