det där gör jag inte om i alla fall

Nej att blogga från mobilen var ingen höjdare haha. Men var så nyfiken om det skulle funka och ja. Det gjorde det väl. Två gånger, haha.
Ja, inte så mycket att uppdatera om direkt. Första snön föll idag! Det blev faktiskt ett vitt lager på tak, vägar, bilar, lekpark. Det försvann efter en kvart då solen kom fram dock.
Sitter nu vid pojkväns dator och utforskar spotify, nåt jag inte har! jag är nog den enda ungdomen i Sverige som inte har Spotify på sin dator haha..

Nu får jag ta och gå ner och kolla om köttfärsen har tinat så jag kan göra köttbullar. Lunchrequest from my working man. Jag fick också ett sug efter att göra cupcakes. Bara göra, inte äta!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har inte Spotify heller, eller.. Jag fattar det inte! :O

2010-10-22 @ 18:03:45
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0