boringtime

Nu blev det booring! Extrafilm.se är nog en av de segaste hemsidorna jag har träffat på. Fruktansvärt lång tid tar det för att vara en sida där man kan framkalla sina bilder! Jag ska framkalla bilder från Mallorca och göra ett eget album till det, vår första utlandsresa tillsammans. :) Kan vara ett mysigt minne att ha i ett album och inte bara i datorn, roligt att ta fram så folk kan titta i det och så :) Plockade lite snäckor och har kvar lite pysselgrejor som jag kan stoppa in i det också. Är man på pysselhumör så är man! Hoppas bara att det inte tar lika lång tid att få hem bilderna som att ladda in dom, då får jag dom nog inte före årsskiftet. Varför står det "Snabb inladdning" när det är allt annat än snabbt? Vilka tror dom går på det liksom?
Så nu sitter jag och ska fördriva tiden med något.. Tyvärr är min bättre hälft inget vidare sällskap, det var hans första arbetsdag idag så han är helt slut och ligger och snarkar i soffan bredvid mig. Undrar om han skulle bli arg på mig om jag skulle peta honom i näsan med en plastblomma så han vaknar? Antagligen, hihi... Frestande tanke.. hihi!

Jag har upptäckt att jag är en väldigt extrem när det gäller känslor. Jag menar, om jag är glad så är jag jätteglad, är jag ledsen blir jag jätteledsen. Älskar jag någon så är det fanimig kärlek på hög nivå och tycker jag inte om någon så, ja, är det inte kul. Exempel: jag älskar mina vänner så jag skulle nog kunna göra livet till en plåga för dem som gör illa mina vänner. Jag älskar min karl, obviously, och efter tre år så känner jag fortfarande lika starkt för honom som jag gjorde då, och lägg då på alla de djupare känslor när man släpper in någon i sitt liv så totalt som man gör i ett förhållande. I alla fall jag. Jag lessnar aldrig på att pussa på honom, eller krama honom. Jag tror inte jag någonsin kommer tröttna på det. Han är mitt craving! Han och choklad. Jag älskar min familj, jag skulle kunna släppa alla moraliska och etiska gränser för att göra det så bra som möjligt för min familj.
Tänk då när jag är mitt bland humörsvängningar och PMS? Allt blir ju om möjligt extremare!

Men nu får väl bilderna ta och bli klara, nu har jag till och med spillt ut mitt känsloliv här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0