alright, everything is alright since you came along

igår var jag då till arbetsförmedlingen och jag var nästan säker på att jag hade tappat bort mig helt, tills jag genom en plötslig ingivelse bara gick genom en liten park och i stort sett krockade med AF. Perfekt var det. Gick dit, fyllde i min lapp och gick sen runt på Backaplan i alla affärer och köpte sånt jag tycker jag behöver, hehe.


Jag tror nästan det är skadligt för min hälsa att gå i affärer själv, ofta jag köper nåt rosa liksom. Men igår tyckte jag faktiskt att det var ganska fint, och nagellacket och hårbandet har nästan exakt samma nyans, lite coolt.
Hårbanden, 25:-/st Glitter
Depend minilack nr 204, midnattsblått och skimrande, Kicks, 25:- (ta tre betala för två, awesome)
Depend minilack nr 201, rosa och matt, Kicks
Depend minilack nr 019, mörkrött och matt, Kicks
Lipgloss Passion Pink och Golden Pearl, 9:50 :-/st, H&M
Blusher Dazzling Peach, 49:50, H&M
(söta namn)
Pennvässare, 9:50, H&M

I AM THE BUDGET GIRL. Ingen lyx här inte haha.

Kommentarer
Postat av: e

fett nice =)

2010-10-12 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0