uppdatering, 3 nov

Nu har det gått några dagar sen jag skrev igen.
På de dagarna har jag hunnit med att ÅKA HEM TILL SUNDSVALL NÅGRA DAGAR! TJOHO! Det var alldeles underbart att komma hem några dagar, känna igen sig i staden, ta bilen vart man vill, ja slippa vara rädd att hamna vilse helt enkelt. Familjen hade ingen aning om att jag skulle komma hem, det var bara johanna som visste att jag skulle komma. När jag klev in genom dörren hemma skrek jag HEJ NU ÄR ER FANTASTISKA DOTTER HEMMA! Blev det knäpptyst i köket och jag fick ingen större respons när jag uppenbarade mig i köket. De var helt chockade haha! Dagarna har spenderats med familjen, på stan, på Birsta och slutligen träffade jag mina görls kvällen innan jag skulle åka tillbaka till gbg. Underbart var det, trots att jag var så dum att jag smällde i mig nästan en liter glass. Jag har nog fortfarande inte fått den förbannade glassen ur systemet än!
Lördag åkte jag hem, tog med mig bilen, pappa och timothy. Det känns så skönt att ha min lilla bil hos mig igen! Pappa och timothy åkte hem igen på söndag kväll, men under dagen åkte vi runt på en massa marknader som carina bara hade hört talas om men aldrig besökt! Vi lovade varandra att åka dit igen, de håller på hela året och det fanns ALLT. Hur kul som helst. :)
Måndag, jobb. Tisdag, jobb. Idag onsdag är jag ledig, så jag tänker passa på att göra lite vårrullar det är slut i frysen och det går ju inte för sig! Imorgon, fredag och lördag jobbar jag igen, det känns skönt :)

Och det är ju 3 november idag hihi! tre år och tre månader med älskling, i still love him like crazy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0