Nu ska jag fasenimig uppdatera!

Jag har haft den överlägset bästa helgen på väldigt länge!
Det började egentligen i fredags då jag fick provjobba på en restaurang med karaoke, de sökte en karaokevärdinna och jag sökte tjänsten. Kom dit på intervju och fick provjobba två timmar senare. Det var alldeles otroligt jävla roligt, inte ett jobb, bara ett nöje. Kom hem klockan två på natten.

Lördag:
Vaknade åtta och hade då fått typ 3 timmar sömn, men det gick inte att sova för älskade pojkvän fyllde 20 och jag var bara några timmar ifrån att träffa mina älskade vänner! Upp åtta, frukost på sängen till fredrik med tillhörande presenter. Redan där kände jag på mig att detta skulle bli en bra dag, vi gav honom ett playstation 3 och från min familj fick han en klocka. Han var sjukt glad haha! Senare åkte vi och hämtade johanna, christian och emma. Vad fredrik inte hade en aning om var att jag och rasmus hade planerat hans födelsedag i hemlighet i en vecka innan ungefär, och alla visste om vad vi skull göra, utom fredrik. han var lite pissed där på förmiddagen för han trodde inte att vi kulle göra annat än sitta och titta på tv hela dagen när han fyllde år. Men planerna var att rasmus skulle komma till oss och fira fredrik vid fyra, äta middag, dricka öl och så.. Efter en stund kom tobbe dit med sin bil och ville att de skulle ut och sladda med den, så killarna åkte ut och lekte med bilen och så fort dörren slog igen efter dem sprang vi tjejer till varsin spegel för att fixa oss. Nästa steg var att åka och bowla och träffa tre kompisar till på bowlingen. Så tobbe, rasmus, fredrik och christian åkte till bowlingen innan och carina skjutsade in oss tjejer senare. När vi väl kom fram till bowlingen sken min pojkvän, bokstavligt talat. Han såg så sjukt lycklig ut och attackerade mig med pussar! Jag ville bara explodera av lycka och var så jävla stolt att allt hade gått så smidigt! Var övertygad om att han skulle misstänka nåt och att nån/några skulle råka försäga sig, just för att vi var så många som visste om allt bakom hans rygg! Men alla var helt tysta om det och det gick så jävla bra! Efter bowlingen gick vi ut på krogen, jag fick äntligen gå på sticky fingers, har hört så mycket om stället men aldrig vart där själv. Det var kul, tre våningar!! Sjukt lyckad kväll. Synd bara att kameran dog halvvägs in på kvällen, SUCK. TUr att emma hade sin kamera med sig :)

Söndag:
Idag blev det släktkalas så mina vänner fick träffa hans släkt också! Efter att vi suttit där och ätit lite med dom så åkte vi på Jul på Liseberg. En julmarknad på Liseberg. Det var jättefint, med massa ljus och julgrejer. Synd att det var så sjukt kallt bara.

På måndagen åkte de hem och nu de senaste dagarna har jag gjort i stort sett ingenting...

Nu har jag uppdaterat lite och jag har så mycket PMS så jag blir galen! Blir sur för minsta lilla och sen får jag dåligt samvete för att jag blir sur och ser att fredrik måste gå på tå runt mig för att inte göra mig mer irriterad och då blir jag ju irriterad för att han inte kan beté sig som vanligt runt mig. gaah ond cirkel! Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0