Inception

Mannen bjöd på bio igår och äntligen har jag sett Inception! Och vilken film, helt otroligt bra. jag hade förväntat mig att den skulle vara sådär, bara för att man har fått höra av alla att den ska vara så bra, men nej nej. Var helt stel efter de två och en halv timmarna filmen var. Fullsatt biosalong efter att den gått fyra månader liksom! Det är inte dåligt.
Jag rekommenderar den starkt. :)

Från det ena till det andra, det är ett tag tills jag fyller år, men jag har redan gjort en önskelista. Vill ni se? ni har inget val!

- Extern hårddisk. Min dator har bara 9, 2% batterikapacitet kvar. Jag tror inte den överlever många dagar till.
- Ny laptop. Hehe.
- Parfym.
- De cpsnygga skorna på Deichmann sko. Jag vill att de ska bli mina! I WANT. BAD.
- Strumpor.
- The host. En bok alltså. :P
- Spabehandling.

Denna lista ska jag printa ut och fint lägga på käre pojkväns kudde en dag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0