hem&villa

idag har vi varit på hem&villa-mässa på svenska mässan här i göteborg. Det var roligt och det fanns hur mycket som helst att titta på! Allt möjligt till hemmet, fullutrustade kök, badrum etc. Fick lite idéer till hur mitt framtida boende ska se ut. :) Jag smakade även den absolut godaste godisen nånsin: Nougat med pistasch, MUMS! Det vattnas i munnen på mig när jag tänker på den!

Sitter nu och tittar på mannen när han springer upp och ner i trappan vänder upp och ner på sin låda med små grejsimojser till datorn och klurar. Vi ska nämligen se How to train your dragon som han har på sin dator, som han har lagt över på usb, som ska in i min dator, som genom en sladd ska visas genom tvn, som han har upphängd på väggen. Alltså får tjocksladden inte plats mellan tvn och väggen, och den mindre sladden han hittade passar inte till min dator. Haha dead end. men att se han klura ut lösningar är nästan nog med underhållning. Nästa gång han springer upp i trappen hoppas jag han har tagit med sig knäckglassen till mig! yummie. Behöver kyla ner munnen efter den sjukt starka thaimaten vi köpte hem till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0