det är dåligt väder ute

Jag klurar på julklappar... Pappas är klar och mammas är klar, så då har jag kvar timothys, fredriks och hans föräldrar.. Jag vill heller inte gå ut på stan och leta efter nåt, för då känns det inte som om jag har lagt ner så mycket känsla i det. Kanske för tidigt att börja fundera på julklappar, men jag vill vara ute i tid! Säger jag, som har pojkväns födelsedag nästa vecka och fortfarande inte köpt en present hehe..

Inte gjort nåt speciellt alls, dåligt väder ute blablabla, ja... Nästa vecka kommer två av mina tjejer hit!! Plus en tillhörande pojkvän, det kommer bli så roligt!! Åh vad jag längtar, min hjärna är helt konstig och blandar ihop allt, alla dagar, alla tider och grejer haha! Så glad är jag.

Ja.. jo.. Jag skulle vilja ändra utseende på bloggen nu men jag vet ju inte hur man gör, kanske min personliga bloggdesigner har lust att hjälpa mig? Julia? Läser du? :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar med:)!

2010-11-12 @ 20:27:12
Postat av: Madde

gaah, jag vill också komma och hälsa på...saknar skiten ur mig efter dig! :( men vänta bara, till jul då jeflar! <3 ;D

2010-11-13 @ 23:41:00
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0