Dag 05 – Vad är kärlek?

Svår fråga men ändå inte tycker jag.
Kärlek är kärlek helt enkelt. Den kommer i så många olika former. I mitt fall är det kärlek till familjen, kärlek till vänner, kärlek till husdjur, kärlek till musiken och så klart, kärlek till pojkvännen. De är de dominerande kärleksformer som finns i mitt liv.
Jag kan gott säga att jag älskar att känna kärlek! Både att älska och att bli älskad.
Att känna att man kan lita på någon så fullständigt och göra sig så sårbar som det innebär att älska någon och veta att den kärleken är besvarad är en underbar känsla.
Ibland har jag bara stannat upp och funderat på hur man kan känna så mycket kärlek utan att explodera? För det är det jag gör, jag känner så mycket kärlek, just i detta nu för min pojkvän, att det är helt otroligt att jag inte sprängs i atomer.

Det är viktigt för mig att vårda kärleken, jag vill visa på ett eller annat sätt att kärleken finns där, i presenter, i närhet.
Små saker som visar att just den personen är för viktig för mig för att få försvinna ur mitt liv.

-ALL YOU NEED IS LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0