17 nov

Satt och kollade biljetter hem över jul och nyår och kan konstatera två saker:
1. Tågbiljetterna är sjukt dyra.
2. SJs hemsida tycker inte om mig. Det "uppstår ett tekniskt fel" så fort jag klickar på nåt. Gah.

Men på ett eller annat sätt ska jag ta mig hem, no doubt!

Idag har jag gått runt och sökt jobb, sökte bl.a. på Kexfabriken, hur jag nu skulle kunna klara av att jobba där med alla kakor!! Well well, jobbsökandet gav inte mycket så jag åkte hem och lagade middag, köttbullar! mm..

Nu räknar jag bara ner tills lördag!! Kommer bli så roligt!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var väl så att vi båda var inne så blev det överstimulerat hahahah! För det blev likadant för mig ;D

Jag har bokat biljetter iaf :) den 22:e, klockan 12:42 eller något, sent.. Men fanns inga andra tider :O

2010-11-22 @ 20:48:38
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0