fck

Men det var då jävligt hur det ska krångla sig!

Nu har jag tyckt att det har blivit så jävla bra att jag har fått förlängd praktik och större chans till extrajobb och ja, det HAR ju varit bra. Tills nu. Nu har det kört ihop sig. Boyfrienden har påsklov och då ska han försöka komma hit under några dagar. Det lät ju alldeles awesome, och han vill ju såklart hitta på saker så vi inte sover bort dagarna och inte gör ngt, men jag kom på att jag jobbar ju alla dagar han är här. Hela påskhelgen är ju Birsta öppet så jag måste ju vara där och just i det ögonblicket jag kom på det blev hela världen grå och svart.
Jag kommer heller inte kunna vinka av honom när han åker, eftersom jag jobbar då...

Jag är helt jävla bedrövad nu. Jag har skickat ett sms till han iaf och sagt hu rdet ligger till, så det är han som får bestämma om det är värt att komma upp, eller om det är bättre att åka hem... jag kan ana vad svaret blir och det gör ont. Väldigt ont. Tårarna är fan inte långt borta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0