gäsp

Ska nu hoppas som fan på att min bäbis tar sig till Sundsvall på sitt påsklov, annars kan jag lika gärna gräva ner mig någonstans!
Han har sagt åt mig att jag ska komma på saker vi kan göra de dagar han är här i alla fall, så det ser ljust ut. vet bara inte vad vi ska göra... Hmm...
Någon som vet om det händer något speciellt i min lilla stad?

Jag har gått och blivit förkyld också.. Nu är det min tur, alla på Dressmann har blivit förkylda och nu föll mitt immunförsvar för grupptrycket så jag nyser, snorar och har ont i huvudet och halsen konstant, blä. :( 

Idag var jag till Härnösand, skulle hälsa på en faster, och när vi kom dit fick vi veta att de hade åkt till oss på en överrasknings-visit, vilket var lite kul :P blev en liten utflykt i alla fall haha..

Nej men nu vill jag ha sommar!!! Vill kunna använda snygga heels och kavaj, ååh...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0