each time she bats an eyelash, somebody's grabbing her ass

Dagarna bara går och går och jag är som en död fisk. Ja, alltså att jag följer med strömmen, inte lukten eller något annat sånt knas. SÅKLART.

Mitt liv går bra, jag hamnar i en rutin att jag åker på Dressmann, kommer hem och är död en stund, sätter mig vid datorn och går och lägger mig. Det är dock synd och slöseri med tid! Måste ju ägna lite tid till vänner, det var ett tag sen nu, men jag hittar ingen tid! Jag vill inte vara med någon när jag vet hur tjurig jag är när jag är trött.

Jag fick köpa två par chinos av en på jobbet också, riktigt nice, jag har velat ha det nu ett tag faktiskt. Ett par beige och ett par blå. Passar riktigt bra till mina jeans-pumps från Australien. Nu saknas bara sommar och värme. Är det så mycket begärt?? VA?

Det finns massa saker jag vill ha nu. Jag vill ha kläder, vår, skor, sommar, tatuering/-ar, och ny frisyr. Nu börjar jag bli less på denna ganska konservativa look.

   
Ahh, så jävla nice. Vet inte vilken av dem bara.. Om det nu blir någon av dem. Dock går nog de två sista bort, pga feghet... Och de två första ser i princip helt likadana ut, men jaja.. AJ LAJK ÄNDÅÅ.

Ja. Det här var ju sammanhängande. Som de flesta av mina inlägg brukar bli. Tänkte bara informera om att jag lever. Haha.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Julia

Duktig du är att du ändrade din bakgrund till vit, helt själv! :D

2010-03-10 @ 21:40:46
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycker 3an var snyyygg :)

2010-03-11 @ 14:48:56
Postat av: Julia

sv: bajjs vad tråkigt.. :( Inge kul ju!! Man vill ju vara med dem när man har en sådan dag :O

2010-03-13 @ 09:33:03
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0