tribute

Det är flera år sedan nu sedan jag först fick syn på dig. Och jag visste, där och då, att vi två skulle funka ihop som handen i handsken. Du var som gjord för mig och det gick inte en dag då jag kunde låta dig vara.
Jag var beroende av dig.
Du hjälpte mig att hålla ordning på saker, hålla mina minnen vid liv, du hjälpte mig till och med med att kliva upp på morgonen! Du har varit med mig i glädje, i sorg, i nöd och i lust. Jag tänker tillbaka på vår tid tillsammans och ler för mig själv, jag hade hoppats på ytterligare några år tillsammans med dig. Men let´s face it, vi båda visste att dagen skulle komma då det var dags att skiljas åt. jag är glad för den tiden jag fick med dig, men jag måste gå vidare.

Sony Ericsson w810i, jag har nu officiellt lämnat dig bakom mig. En annan har tagit din plats. Mr Samsung jet.

Kommentarer
Postat av: emma

hahah! :)

2010-06-23 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0