set my alarm, turn on my charm

Mitt trådlösa internet är borta! Och det suger bajs, för stationära datorn är uråldrig. Men jag måste ju faktiskt meddela omvärlden att jag lever, right?!
De senaste dagarna har... Äh, jag vet inte, har hänt lite olika saker och jag har ingen större koll haha! Har varit med lite vänner, planerat, längtat efter sol (utan något imponerande resultat bör tilläggas) och lite shopping och så. Shoppingen var mycket bra måste jag säga, VIPerbjudande på Cubus, 40% på kläder och 25% på smink och annat grejsimojs. Då tänkte jag: åh vad bra! Jag har ju presentkort där! Så jag packade på mig lite saker, bl.a. ett linne som kostade 15:-, FYND! Ja, linnen, en kofta, nagellack, foundation. När jag väl hittade till kassan, hade betalat och stod och väntade på att Madde och hennes mamma skulle betala slog det mig att jag inte ens plockade fram presentkortet. Det sög ju ganska hårt. Men nu får jag väl hitta något att använda det presentkortet till. Något som blir GRATIS. Gaaah..

Idag jobbade jag i alla fall. Och imorgon blir det mer jobb, så jag är väldans nöjd!
Vad kan jag mer skriva? ööh... Jag saknar min karl så jag tror jag avlider, men det är ju ingen nyhet. Nu tänker jag låta som ett litet bortskämt barn men jag VILL åka till Göteborg, jag VILL, JAG VILL!'

Äh, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: haha, ja, jag tyckte det lät bra xD

2010-06-23 @ 10:54:48
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0