schema

The more you suffer, the more it shows you really care.

The Offspring träffar jävligt rätt ibland tycker jag!


Dagen har gått, inga spindlar i mtt rum, fortfarande ingen tv i mitt rum (haha jag är nog höjden av lathet) och det har inte hänt så mycket nytt. I think? Idag har jag kört bil som en galning, har skjutsat runt mamma och jagat jumboräkor, rädisor, nagellack, jordgubbar och annat smått och gott. Hon har mycket att göra nu inför studenten då folk har beställt tårtor och mat! Men kul är det :) Jag har ansvaret för tårtorna och ja.. De ser ju i alla fall somriga ut.
Imorgon tar min kära vän Johanna studenten så då står jag där vid trappan och tittar på henne! Det ska bli roligt :) Fredag är det dags för lillebrors skolavslutning och han fick bestämma vart vi skulle äta, eftersom vi tänkte äta på restaurang dagen till ära. Han valde McDonalds, men alla protesterade så han sa kinamat. haha så var det med det valet.
Äntligen har jag fått fixa naglarna lite! Dock har jag återgått till ovanan att bita på dem, men nu har de vuxit lite så jag kan måla dem utan att det ser alltför dåligt ut, fast det ser ju fortfarande inte bra ut. Men nu låter jag dem i alla fall vara :)

Ja där var mitt schema och nu har jag inget speciellt att skriva, så jag ger mig!

Här är tårtan som blev klar och levererad idag förresten!



(bilder tagna med mobilen, INTE DÅLIG KVALITET, right??)

Gjorde egen tårtbotten också och den kändes riktigt bra, lagom fluffig :)

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: hahahaha, jo kanske det :P men tanken var kul xD

2010-06-11 @ 12:51:02
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: natta

ooh gott!

2010-06-12 @ 10:15:35
URL: http://natalies.se
Postat av: nath

ser ut som en riktigt smarrig tårta =)

2010-06-14 @ 10:28:15
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0