roadtrippin

SNaaaaart! Imorgon för att vara exakt och jäbarns vad jag längtar!
Destination Rättvik med tält och hela faderullan. jag har fortfarande väldigt svårt att föreställa mig oss fyra i ett tält! Att resa det gick ju i alla fall bra, så länge Madde, uhm... reser det. Haha! Nej då, jag skojas bara.
Idag är det tvätta kläder och packa som gäller. Och dubbelkolla så allt är med. Vädrar sovsäcken också som jag inte har använt sen i.. trean? På lågstadiet alltså. Ikväll blir det middag på Biteline och sen PREMIÄREN AV ECLIPSE!!!!!!!!!!! Jag är lite exalterad hihihi :D:D

Och ja, jag har ju klippt mig också! Mamma nämnde för två dagar sen att hon ville klippa sig och hintade att även jag började se lite tufsig ut i håret. Så vi åkte helt enkelt in till stan och klippte oss. Mamma protesterade hejvilt över hur jag ville klippa mig, men jag hade frisören på min sida! Tyvärr blir det inga bilder eftersom bilderna är cp. Det är svårt att ta kort på bakhuvudet.

Nu ska jag fortsätta vakta på min tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0