ny dag

Studentfiranden och skolavslutningar är över och jag saknar min egen student, ville så gärna gå ut på trappan igen och åka flak!! Men jag fick se Johannas glädje över att göra det, så det nöjde jag mig med :) I år hade de i alla fall bra väder, sol och blå himmel, till skillnad från när jag tog studenten! På kvällen gick vi såklart ut :)
Lillebrors skolavslutning var i kyrkan och avslutades på Ming palace. Innan vi åkte hem köpte jag även med mig Eclipse, på engelska, det är ju skamligt att jag inte har dem än! Så nu har jag påbörjat min samling :) Dock var den dyr, så jag får ta och köpa resten på Bokus.com eller något.
Så ni kan ju tänka er vad min kväll igår dominerades av :P Fick ett erbjudande om filmkväll också i och för sig, men jag var så fruktansvärt trött efter att vi var ute med vår student kvällen innan att jag fick stå över det.

Idag verkar det bli äckel-väder, för tillfället är det mulet och blåser ganska rejält, så det passar bra med städdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0