fat bottomed girls they'll be riding today, so look out for those beauties oh yeah!

Det har varit en solig dag idag, blåsig dock, men vad hade jag väntat mig? Att det skulle vara ett perfekt väder? I Sverige? HA HA HA.
Vaknade av att mamma dundrade in i mitt rum och sa att vi skulle ut och åka bil. Jaja sa jag och klev upp gjorde mig iordning och trots blåsten klädde jag mig i shorts och linne. What the H, tänkte jag, det är ju sommar eller hur?! Och vi satt ändå bara i bilen. Det blev en liten tur på några timmar, sen hem igen.
Hemma kom jag på att jag ville cykla. Sagt och gjort, ut med snyggaste cykeln i stan i ungefär 45 minuter, så klart kändes det inte att jag blev svettig pga blåsten men jag hoppas det blev lite färg på mig. Därnäst: middag och två timmar senare ut på en ny tur, denna gång med lillebror. Och det var då smärtan kom.
MIN RUMPA!!! AAAAAAAH! Jag visste att sadeln var ganska nersutten, men snälla någon! Jag trodde faktiskt att min oversize rumpa skulle kunna dämpa lite, men icke. Ovan att cykla är jag. Nu har jag alldeles öm i skinkbenen om såna nu finns. Just de områdena som man sitter på sadeln med. Jaja, ni fattar.
Skinkbenen.

Sweet jesus, kan knappt sitta på datastolen. Soffan och sängen går bra och jag hoppas detta går över SNARAST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0