decisions

De två senaste dagarna har varit minst sagt omtumlande känslomässigt, min hjärna har gått på högvarv och några viktiga beslut har fattats... Det tar jag helst inte upp här, men ville bara få det ur mig utan exakta detaljer.

Nu till lite skojigare grejer! Min älskade karl som lyste med sin frånvaro ringde igår och jag blev så glaaad! Det kan jag leva på i några dagar till. :)
Sen har det diskuterats på riktigt om hur vi ska göra med road tripen :) Alla vill men det är inte riktigt säkert än om alla kan, så vi ska träffas snarast och planera, kolla priser och annat. Jag längtar!!

Idag blir det mitt älskade arbetsförmedlingen (ehe.) så att de kan skriva på min närvarorapport. Skulle egentligen ha fixat det innan helgen men ja.. Det vart så mycket, så jag hann helt enkelt inte :P Tror jag svänger förbi Bokia också och köper med mig Breaking Dawn :D

Nu ska jag fortsätta kolla upp stugor :)

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: JAG VISSTE DET!!!!! :D

2010-06-14 @ 17:43:35
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0