Less? Vadå less? Vad pratar du om?

Jaha. JAHA.
Min cykel är stulen.
MIN VACKRA VACKRA CYKEL som jag la ner så mycket tid på (20 min typ) är STULEN.
Vad irriterande.

Nu när jag har fått det ur systemet kan jag fortsätta skriva som en vettig människa, eller något. De senaste dagarna har jag jobbat, jobbat, jobbat! Lördag, söndag, idag och imorgon blir det jobb. :) Såhär ska det vara! Igår kväll blev det ett restaurangbesök och sen filmkväll med sämst filmkvalité (damn you, videoteket, DAMN YOU) + lite åska. Buurr. Filmen, the ugly truth, var bra men ja, inte kvalitén som sagt.

Nu sitter jag och längtar efter både det ena och det andra.
Jag vill att min kusin ska komma hem så jag får träffa henne.
Jag vill gå på bio.
Jag vill att min hjärna ska sluta få för sig saker som får mig att bli galen.
Jag vill träffa Carro. Typ genast.
Jag vill shoppa.
Och jag vill kunna somna i älsklings famn ikväll.

Men det sitter en elak liten jäkel någonstans och pekar med ett långt pekfinger i mitt ansikte och gormar: HAA HAA, DREAM ON, SUCKER!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0