hemma igen

Igår kom vi hem från vår road trip och det var riktigt kul! Hittade på både det ena och det andra, och var som pensionärer, gick och la oss tidigt och vaknade tidigt haha! Det blev en dagstripp till Mora, promenerande både här och där och massa solande och badande! Tror jag har badat tillräckligt för i sommar nu... Några småproblem uppstod, som det ska göra. Vi tappade bort kastrullen så vi fick göra bearnaise-sås i mikron, funkade det med! När vi skulle hem hade batteriet till bilen avlidit, så vi fick starthjälp av en raggare med en FORD FAIRLANE, riiktigt nice hahaha!
Bilder orkar jag inte lägga upp då jag har spenderat en halvtimme med att lägga upp bilder på facebook, haha.

Anyhoo, hemma som sagt och idag var det inte mycket planerat, tänkte bara skjutsa mamma till Axfood då de ringde från Dressmann så det var bara att åka. Fick jobba några timmar 13-20, så jag var ju riktigt nöjd! På kvällen gick jag en promenad med mamma och pappa, något jag inte har gjort på evigheter, och det var mysigt. Träffade Johanna på vägen som var på väg till mig för att lämna pengar så hon gick med oss en liten bit. :)

Nu är jag trött och har ont i benet, så nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Joo :P Vi har redan varit där men ska nog dit igen på torsdag eller något... :P dd? ;D

2010-07-06 @ 22:44:24
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0