gatufesten

Gatufesten är igång och hittills har jag sett Brolle, Europe, Kent och lite Timo Räisinen. De två sistnämnda var inte riktigt mina val, men majoriteten vinner :) Ikväll är det Dead by April och Electric boys som står på mitt schema och mina vänner har säkert fler de vill se så jag antar att jag med kommer se några fler haha!
Det är bra att gatufesten är nu, annars skulle jag vara låångt borta från sundsvall vid det här laget. Ca 70 mil neråt i landet skule jag befinna mig, alldeles säkert. Men som sagt, gatufesten är i full gång och några favoriter kommer! Lite göteborgs-feeling får jag känna i alla fall på lördag då MUSTASCH KOMMER! Yes, i do like.
Nu: leta kläder tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0