a dirty little young girls dream

Och efter en veckas uppehåll har jag i stort sett inget att uppdatera om! Eller okej, nu kanske jag ljög en smula.
I onsdags åkte jag och familj med pensionärsbåten Ånedin-linjen som går från Stockholm till Åland, stannar vid Åland över natten och åker tillbaka till Stockholm morgonen efter. Så två dagar har vi spenderat på en båt full med fulla pensionärer. För att förklara hur det var på båten måste jag nog stjäla Christians kommentar: Vad som händer på båten, stannar på båten.

INDEED!

Det är roligt nästan jämt haha. Pappa introducerade mig för en ny drink, Tom Collins. Ca 7 gånger. Och en annan drink, Blåbärsvodka med tranbärsjuice, 1 gång.

Vi kom hem på torsdag kväll, fredagen spenderades på stan och lördag, idag, har jag fått jobba lite! Det var skönt. Imorgon blir det lite mer jobb och sen ska jag träffa emma och madde för att äta middag på stan och avsluta med en liten film :)

Övrigt: skulle jag någonsin ta tummen ur skulle jag vilja göra Sundsvalls S:et och en del av Filippinernas flagga. Någonstans. Någon gång.




Vad roligt att S:et blev skrattretande litet jämfört med flaggan.
Men det är den svartmarkerade delen av flaggan jag skulle vilja tatuera in. Alternativt bara solen. I dunno.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0