Mister! Look at your girl, she loves it!

Nu är mitt liv på väg i rätt riktning!

Körkort - check! 11 dagar idag haha.
Praktikplats - check! Dressmann och dess crew oh my god vilka härliga människor! Jag är så glaad.
Pojkvän incoming - check! Torsdag kväll, ihiii!!!

Ja, detta känns bra, väldigt väldigt bra :) Tänkte iaf informerna mina läsare (om jag har några) om att jag lever och är sådär hyfsat utmattad av att stå och vara trevlig varje dag. i promise, det är ett heltidsjobb bara det för mig haha.

Peace out


Kommentarer
Postat av: Julia

Det låter nice för dig nu, övningskör, och det är läskigt hahahahah! Men, var glad att du har körkort nu ;D

2010-01-27 @ 10:14:54
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Hahaha! Hur tusan ska det gå till? xD Och vi ska kanske till Ö-vik på söndagen (alla hjärtansdag), men jag vet inte ens om jag vill.. :/ Hans filippinska kompis ska troligtvis med, och det enda dem gör är att snacka filippinska, alltså, han och hans familj. Visst, jag förstår att dem inte vill tappa sitt modersmål, men.. Jag är den enda svensken som badar med dem, Sune sitter ju och typ.. "tittar på".. KUL menar jag :O Roligare och åka till Birsta då, och HANDLA! xD

2010-02-05 @ 17:12:03
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0