It's blixtring outside my tågwindow

På tåget hem till Sundsvall. Mannen har lånat ut sin dator till mig så jag kan utnyttja SJs internet, nice! Så hittills har jag hunnit med att läsa bloggar, nörda på Facebook och på msn och tittat på GI Joe - rise of the Cobra, eller något sånt. Vadå nedladdat, vad pratar du om? Den var överdriven med allt sitt POW, BAM, BANG och uniformer med superkrafter, men ändå bra när man inte orkar tänka!

Min vistelse i Göteborg var himmelsk, som vanligt. Inte för att vi gjorde något speciellt förutom att vända på dygnet haha, men ändå. Vi gjorde inte ens något på nyår, vilket var synd. Det var planerat att vi och några andra skulle fira nyår tillsammans, men precis när vi skulle åka så fick mannen ett migränanfall så han blev liggandes :/ Så det var bara att ringa och säga att vi inte kunde komma, vilket frambringade både den ena och den andra reaktionen.. och jag fick inte visa min fina nya nyårsklänning som jag hade hittat bara några dagar innan!! BUHU.
Vårt nyårsfirande blev ändå mysigt, vi var ensamma hemma och åt middag framför tvn (Haha), bakade lite kladdkaka och låg sedan i bubbelbadkaret i typ en timme, oh yes! I like a lot <3
Men den nyårsklänningen måste få rättvisa! Den måste användas omgående!

eh.. aa.. jag har inte något att säga egentligen.. jag är less


Peace out

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: förlåt... (A) jag kan se den igen med dig om du vill! <3

2010-01-05 @ 22:31:55
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

haha, kanske lite...men jag har värre ;)

2010-01-11 @ 22:22:39
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0