Nä, ska vi gå och skjuta oss kanske?

Aahh, nu är jag ledig två dagar.
Asnajs!
Helg är alltid välkommet men det känns dumt att säga att att veckan har varit tröttsam, då vi knappt har haft kunder överhuvudtaget på Dressmann, men det är mer tröttsamt att bara stå där och göra ingenting än att ha fullt upp! Då gör man ju någon nytta. För lite att göra på Dressmann är aldrig hälsosamt för psyket.
Igår till exempel var det så otroligt lugnt att jag och Linda lämnade Jocke och gick över till grannen (Scorett) och tittade på lite skor. Och det var typ det enda actionfyllda som hände den dagen. Jo just det ja! Mack och Julia kom och hälsade på mig och det var jävlar i mig på tiden att jag träffade henne haha! Vi måste ju ha pratat över internet i något år nu eller något... Eller vad tror du Julia? ;)
Idag var det helt dött på Dressmann, åtminstone på dagen. Men när jag kom tillbaka från lunchen, då oj oj oj! Då kom det folk, så jag antar att det inte visades några repriser från OS just denna eftermiddag? Vi funderade på vad som skulle hända om vi satte en storbildstv bakom kassan i stället för reklam-bilden som sitter där. Vi skulle förmodligen få en kö ut till parkeringen...

Ja på tal om OS, såg slutet på hockey-matchen mellan Sverige och Vitryssland. OH MY säger jag bara, pappa och jag satt och svettades och brölade som två skadeskutna älgar när vitryssarna knappade in på våra Kronor. Det var på håret, men Sverige vann! Inte en imponerande vinst, men en vinst! Det räknas ju alltid...

Nu ska jag läsa lite mer Liza Marklund och försöka sova. Imorgon ska bror och jag köpa en liten present till pappa bara för att vara snäll och sen blir det kalas hos moster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0