swat kats

Äntligen har jag hittat det! Äntligen! Gaaaah!!
Okey lite bakgrund till mitt damp då: Det var en gång ett gäng flickor som började prata barnprogram. Då började jag berätta om ett program om tecknade, ascoola, katter (och nej det var INTE tomcat) som bekämpade monster och annat ont i sitt flygplan (sa ju det). De hade blå kläder och en katt var tjock och den andra smal. Den smala var coolast.

Det var inte en människa som fattade vad jag pratade om och jag visste att jag inte hittade på, jag hade faktiskt sett det! Dock hade jag ingen aning om vad programmet hette eller vad katterna hette.

MEN NU HAR JAG HITTAT DET! Google och Wikipedia är min vän.

Det fanns två intron; ett för säsong 1 och ett för säsong två.

Säsong 1:




Säsong 2:



Jag var nog en liten rocker redan som liten, jag älskade dessa intron!

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅH! Jag tittade ALLTID på det när jag va yngre! NICE NICE NICE! Han smala var coolast enligt mig! ;D

2010-02-25 @ 18:54:27
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0