It's alive!

Whoa! När jag faktiskt tänkte få ett flyt här på bloggen bestämmer blogg.se sig för att fucka upp sig så igår blev det ingen uppdatering inte...

Men nu är jag back on track igen, men har lite svårt med tangenterna. Nya naglar är inte alltid så praktiskt.
Men I feel pretty, oh so pretty. :)

Ännu en dag avklarad på Dressmann och jag trivs. Ja, det gör jag. Jag bara väntar på att tröttna på att le falskt och kläcka ur mig ett käckt:

"nu har vi ju även ta tre betala för två på kalsonger och strumpor!"
"du behöver inga t-shirts till den tröjan? Nu har vi erbjudande på tre t-shirts för 199:-! Kanonpris!"
"har du chip kan du stoppa in det där framme. Nej, andra hållet, chippet ska IN i maskinen."
"nu piper maskinen som en galning, du kan ta ditt kort nu."
"ha en fortsatt trevlig dag"

Men jag tröttnar inte! Leendet är fortfarande äkta och jag låter inte som en vandrande reklampelare när jag upprepar mina inlärda repliker, det låter fortfarande som om jag verkligen vill att de ska köpa tre kalsonger för 198:- . Faktiskt.

Jag tänker nu i slutet på varje dag/inlägg lägga in dagens lärdom/upptäckt med tanke på att det finns en massa människor säger att man lär sig något nytt varje dag och jag vill se om det faktiskt är så. Men eftersom jag är en slow learner så stoppar jag in upptäckt lite då och då där också, så att det inte blir så fattigt. Höhö.

Så nu inviger vi detta:
Dagens lärdom/upptäckt:

Lärdom: Yllesockarna på Dressmann var inte One size, det var storlek 42-47. (vilket jag tycker är One size, innefattar de flesta storlekarna, men det tyckte inte kunden. Och KUNDEN HAR ALLTID RÄÄÄÄTT)

Upptäckt: Facebook är ändrat. Fackebook vart plötsligt bajs.

 

Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

Dagens upptäckt: Ogilla! Facebooks nya look är asbajs! :( vad gör du i helgen babes? kram <3

2010-02-10 @ 23:26:44
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: haha typ samma här xD nä, jag ska till torpshammar faktiskt ^^ ska du vakta sharon igen? :D

2010-02-11 @ 14:21:53
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: Jonna har bjudit in mig på alla hjärtans dags party i hennes nya lägenhet typ :P nja, bara VHS-filmer i så fall :/

2010-02-11 @ 22:21:14
URL: http://fantasylife.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: Jonna har bjudit in mig på alla hjärtans dags party i hennes nya lägenhet typ :P nja, bara VHS-filmer i så fall :/

2010-02-11 @ 22:21:15
URL: http://fantasylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0