"he is my daughter."

Nu har barnet åkt hem och jag är fri.

Idag har vi mest gått på Birsta, mest för att trötta ut den lilla flickan men det funkade inte så bra. Hon var ännu mer hyper när vi kom hem, men med lite bullar i magen orkade hon inte göra så mycket. Så vi plockade fram mina gamla VHS-filmer så hela eftermiddagen har spenderats med att titta på Aladdin, My little pony och Kalle Anka. Det var nostalgi på hög nivå och jag kunde fortfarande alla repliker ur samtliga filmer. Jag älskar fortfarande anden i Aladdin, han är min idol! Dan Ekborg är klockren röst till honom.
Sen blev det middag och sen kom moster med familj och hälsade på och fikade lite. De skrattade skadeglatt när de såg att jag var barnvakt, tack för stödet liksom.

Jaja, som sagt nu är jag ensam igen och just i detta nu tittar jag på Bröderna Grimm där Heath Ledger och Matt Damon (ser det ut som) spelar bröderna Grimm som lurar folk. Med sig har de en starkt polisongprydd Peter Stormare som heter Cavaldi och är tortyrkonstens mästare. Låter som en mysig karl, eller hur?

Dagens lärdom/upptäckt:
Dagens lärdom:
Akta tuttarna och andra känsliga delar när det ligger ett sprattlande barn i soffan bredvid dig. Mina boobies har fått sig ett antal smällar nu.
Dagens upptäckt: Inget vad jag vet!

 

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0