Dockporr

Ännu en dag avklarad. Jag har en hel lista på saker jag måste och borde göra snarast möjligt men jag har ingen aning om när detta ska göras. Dock ska rummet städas nu när jag går ner, I PROMISE! Extrasängen är fortfarande inte bortplockad.
Det börjar sjunka in nu att jag inte kan träffa min man igen förrän om sex veckor. Jag börjar inse att det är ett tag. Och den insikten får mig att bara vilja dra täcket över huvudet på morgonen när klockan ringer och sova hela dagen. Blä.

Det finns ingen inspiration i mig nu, jag har ingen aning om vad jag ska skriva om just nu. På Dressmann jobbas det och idag var Claudias sista dag. På måndag åker hon till Chile och jag får inte träffa henne mer! Min date, min solstråle bara lämnar oss själva! Fy på dig.

Ja, nu ska det städas.

Dagens lärdom/upptäckt:
Lärdom:
Använd inte lösnaglar direkt efter att du har gjort manikyr. Claudia berättade hiskeliga historier om en kompis som gjort det så jag har spenderat kvällen med att bända loss lösnaglarna. :(
Upptäckt 1: Åhléns. Damn vad grejer det finns där! Jag skulle kunna vandra runt där i timtal. Dock blev det bara 20 minuter idag men jag gick ändå därifrån med en tröja och muffinsformar!
Upptäckt 2: Fågelfjädrar i en av varukartongerna. Var resten av fågeln är återstår att se. Nasty.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0